(n)Iceland

It's gonna be very special note, special for me because of the place I'd like to write about - Iceland. And I dedicate it to my friends from workcamp. We were living together for 10 days and it was one of the shortest, the happiest and the most inspiring 10days of my life - I think a lot of you have similar feelings and that's why  I want you to have a place, where you can see our great time anytime:) all the pictures are from analog camera. Love you, miss you and think of you all the time!

Islandia.
Nadal ciężko uwierzyć, że spełniłam to marzenie, największe marzenie (o, dokładnie miesiąc temu tam przyleciałam). Tym razem wyjątkowo zaczęłam od kilku zdań po angielsku, bo chcę, aby moi znajomi z workcampu obecni tam ze mną również mogli zrozumieć to, co chcę przekazać, by zrozumieli to choć w małej części. 15 dni tam (5 na couchu i 10 na workcampie) to zdecydowanie za krótko, chce się więcej i więcej. Nie potrafię nawet ubrać w słowa tego, co widziały moje oczy, co mnie spotkało i czego dane mi było doświadczyć. Dlatego nie chcę zniechęcać swoim niezgrabnym pisaniem i szczegółowymi opisami, bo nie o to chodzi. niech każdy spojrzy na kilka wizualnych szeptów z podróży poniżej i spróbuje sobie wyobrazić do tego coś najpiękniejszego - właśnie to piękno spotkało mnie na wyspie:)

(+ dziękuję Darii za skanowanie, przykręcenie albo odkręcenie kolorów:*)


muzycy na Islandii wszędzie



Gullfoss = Golden Circle = mnóstwo turystów







to było super miejsce, same książki nic więcej



dużo szczęścia 



Jökulsárlón



Viðey

nie bał się, dziwne



skyr mniamniamniam

B.




Komentarze

Popularne posty